Не знам къде виждаш че ти е еднаква дебелината?Преди катализатора тръбата е поне Ф70.Ако катализатора ти е читав не виждам причина да го сменяш.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Какъв резонатор да взема?
Collapse
X
-
Искам да използвам темата и да споделя един въпрос който ми се върти в главата напоследък и не мога да го измисля, също така и да питам може пък някой да го е измислил вече.
ТА:
Как да разбера дали катализатора е запушен без да го свалям?
Единият начин е на газов анализатор и да следя к-вото въглероден окис... обаче мисля си... ако е заминал платиновият слой то може да си има въглероден окис и кислород, и въпреки всичко да не е запушен катализатора и да не създава съпротивление по-голямо от нормалното.
Вторият начин е измерване на налягането в ауспуха, но незнам какви стойности трябва да има и при какви обороти...
Трето - миризмата за мен не е критерий, че катализатора е намалил пропускателната си способност. Може да е индикатор, но за мен лично не е категоричен показател, тъй като омирисители и доабвки в съвременните бензини колкото искаши може да се подведеш.
За тези които искат да махат катализатора... искам само да спомена, че катализатора играе роля на огнегасител. Може да съкратите живота на задното гърне с премахването му тъй като ще се образуват някой кисели съединения които ще корозират много по-бързо изпускателната система. Само лично мнение разбира се.
Comment
-
Първоначално публикувано от fade Покажи съобщениеИскам да използвам темата и да споделя един въпрос който ми се върти в главата напоследък и не мога да го измисля, също така и да питам може пък някой да го е измислил вече.
ТА:
Как да разбера дали катализатора е запушен без да го свалям?
Единият начин е на газов анализатор и да следя к-вото въглероден окис... обаче мисля си... ако е заминал платиновият слой то може да си има въглероден окис и кислород, и въпреки всичко да не е запушен катализатора и да не създава съпротивление по-голямо от нормалното.
Вторият начин е измерване на налягането в ауспуха, но незнам какви стойности трябва да има и при какви обороти...
Трето - миризмата за мен не е критерий, че катализатора е намалил пропускателната си способност. Може да е индикатор, но за мен лично не е категоричен показател, тъй като омирисители и доабвки в съвременните бензини колкото искаши може да се подведеш.
За тези които искат да махат катализатора... искам само да спомена, че катализатора играе роля на огнегасител. Може да съкратите живота на задното гърне с премахването му тъй като ще се образуват някой кисели съединения които ще корозират много по-бързо изпускателната система. Само лично мнение разбира се.
Comment
-
е как ще го хване на диагностика, тя ламбдата е преди катализатора,би трябвало да се мерят газовете които излизат от ауспуха с газанализатор
и моя го няма,преди мен са го махнали,иначе верно мойто задно гърне е изгнило отдолу(вероятно е оригиналното), ама преди като нямаше катализатори колите пак си бяха с гърнета налиLast edited by mirchozo; d.m.y г., 18:02.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениее как ще го хване на диагностика, тя ламбдата е преди катализатора,би трябвало да се мерят газовете които излизат от ауспуха с газанализатор
и моя го няма,преди мен са го махнали,иначе верно мойто задно гърне е изгнило отдолу(вероятно е оригиналното), ама преди като нямаше катализатори колите пак си бяха с гърнета нали
Comment
-
Аз си мисля, че с газанализатор преди и след катализатора ще видим само дали той си изпълнява ролята. А това не е сигурно дали има връзка с евентуално запушване/ задръстване.
Comment
-
Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщениеАз мисля че искрогасители имат сами двутактовите мотори, може и да греша.И защо да се скъсява живота на задното гърне?Колко е живота на задното гърне?
Ако не работи добре катализатора някой серни съединения от хубавите ни бензини си преминават безпреятственно и заедно с водата в отработилите газове ...
По принцип кислородния датчик (ламбдата) работи с катализатора тандем... много е дълго не ми се пише толко много... може да се намери в нета.
Идеята е, че ако ти се прецака кислородния датчик и караш с прецакан датчик катализатора заминава много бързо и...
Моята ламбда при последната диагностика беше добре, но на място... не съм я пробвал по време на движение и променливи натоварвания.
Ама въпроса ми беше друг де!
Comment
-
Детонацията която се разразява в задното гърне скъсва "мрежичката" която държи ватата особенно ако е поизгнила или прегоряла -> ватата напълва цялото гърне и запречва изхода и се чудиш защо колатата ти няма тяга и...
Comment
-
Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщениеТова е катализатора и се маха целия. Средното гърне е до задните гуми и мисля, че беше триъгълно.Mercedes W202 - 200kompressor 99'
Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99'- ex''
Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'
Comment
-
Първоначално публикувано от fade Покажи съобщениеИскам да използвам темата и да споделя един въпрос който ми се върти в главата напоследък и не мога да го измисля, също така и да питам може пък някой да го е измислил вече.
ТА:
Как да разбера дали катализатора е запушен без да го свалям?
За тези които искат да махат катализатора... искам само да спомена, че катализатора играе роля на огнегасител. Може да съкратите живота на задното гърне с премахването му тъй като ще се образуват някой кисели съединения които ще корозират много по-бързо изпускателната система. Само лично мнение разбира се.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
Comment